پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ایران - کوبا / 1 / عکس 2
بازديد : 905

ایران - کوبا / 1 / عکس 1
بازديد : 832

داورزنی: متاسفانه پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال لغو شد
بازديد : 518

رییس فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه به دلیل همکاری نکردن کشورهای مسیر پروازی، پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال برای بازگشت از کوبا لغو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی افزود: علی رغم تصویب هیات دولت و دستور ریاست محترم جمهوری و پیگیری های شرکت هواپیمایی ایران ایر امکان پرواز هواپیمایی اختصاصی تیم ملی به هاوانا میسر نشد.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام این کار تلاش زیادی کرد، خاطر نشان کرد: متاسفانه کشورهای در مسیر این پرواز هیچ گونه همکاری در خصوص انجام پرواز 747 به مقصد هاوانا و بلعکس انجام ندارند.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: بنابراین و متاسفانه پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال انجام نخواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان بر اساس برنامه قبلی از طریق مسکو به تهران خواهد آمد.

داورزنی تاکید کرد: ملی پوشان ایران ساعت 23:30 روز سه شنبه 18 تیرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شوند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای 21 و 22 تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی میزبان آلمان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

امیر غفور: یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم
بازديد : 513

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم و این بزرگترین ویژگی تیم ماست.

امیر غفور پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا اظهار کرد: تیم ملی ایران خیلی خوب کار کرد. یک حسن بزرگ تیم ملی ایران بود که که به بازی برگشت. قبلا اگر بد شروع می کردیم خیلی زود تسلیم می شدیم. اما حالا در جریان بازی تغییرات زیادی انجام دادیم. ما یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم.

وی افزود: در بازی با صربستان و ایتالیا هم تا آخرین امتیاز مبارزه کردیم. واقعا امروز کوبا هم خیلی خوب بازی می کرد. به هر حال فراموش نکنید که ما در سفر هستیم. اکثر بازی هایمان پنج گیمه شده و قدری از نظر بدنی خسته هستیم. کوبایی ها اصلا دوست نداشند ببازند. 

قطرپاسور تیم ملی والیبال تاکید کرد: حتی اگر ما امروز در ست پنجم هم می باختیم باز هم چیزی از ارزش های تیم کم نمی شد. به نظرم همین که همه برای پیروزی تا اخرین امتیاز می جنگیم خیلی خوب است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مساجدی: خیلی حرص خوردم
بازديد : 512

مربی تیم ملی والیبال پس از برد مقابل کوبا گفت: خیلی حرص خوردم زیرا می دانستم که توانایی پیروزی بر حریف را داریم و نمی خواستم مفت ببازیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال احمد مساجدی پس از پیروی مقابل کوبا گفت: من در این بازی خیلی استرس کشیدم. به هر حال ما به عنوان کادر فنی تیم ملی توانایی بازیکنان را می شناسیم. در بازی با کوبا واقعا یکسری از امتیازها را مفت از دست دادیم. شرایط قدری سخت بود. بازیکنان گاهی نکته های ظریف را فراموش می کردند. در این شرایط خودم هم حرص می خوردم چون می دیدم که توانایی برد را داریم و نمی خواستم ببازیم.

وی افزود: دل من برای تیم می تپد. دوست داریم روند رو به رشد والیبال ادامه داشته باشد. دوست دارم ایران همیشه برنده شود. من دوست دارم سومین برد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی را به همسرم تقدیم کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

زرینی: خوب بردیم
بازديد : 494

قدرتی زن تیم ملی والیبال پس از برد کوبا گفت: در یک روز نسبتا بد ، خوب بردیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون والیبال حمزه زرینی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: این نخستین بار بود که کوبا را شکست دادیم. برد شیرینی بدست آوردیم. در یک روز نسبتا بد به بازی برگشتیم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. دو ست واگذار کردیم اما می توانستیم در همان دو ست هم پیروز شویم. مفت دو ست دادیم اما خوب جبران کردیم.

وی افزود: بازیکنان کوبا خیلی قدرتی هستند. دو مهره کلیدی داشتند. یکی از آن ها را با دفاع مهار کردیم. دیگری هم در بسیاری از صحنه ها دفاع شد. خیلی حساب شده کار کردیم و بردیم. گاهی هم ریسک کردیم و بردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ظریف: حماسه ای دیگر خلق کردیم
بازديد : 541

یبروی تیم ملی والیبال پس از برد کوبا گفت: زحمات همه بازیکنان و ولاسکو جواب داد تا حماسه ای دیگر خلق شود.

فرهاد ظریف پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: واقعا یک حماسه خلق شد. نمی دانم چه بگویم. اتفاق های خاصی در والیبال ایران رخ می دهد. زحمات همه بازیکنان و ولاسکو جواب داد. ما با اعتماد به نفس زیاد تا آخرین لحظه می جنگیم. به غیر از روسیه مقابل همه تیم ها 3بر2 شکست خوردیم. سه برد هم در کارنامه ایران ثبت کردیم.

وی افزود: خوشحالم که وقتی حتی دو ست می دهیم باز هم به پیروزی امیدواریم. این تجربه اول ما در لیگ جهانی است. شاید در دوره های بعد تجربه اینجا به درد بخورد. وقتی می توانیم دو ست ببریم. از ابتدا دیگر به حریف امتیاز ندهیم. بازی با کوبا متفاوت است. همه چیز سرد بود. سبک بازی کوبا همین طور است. همیشه خیلی راحت بازی می کردند. مهار سرویس ها سخت بود. در یکی دو روز تمرین خیلی روی دریافت کننده ها فشار بود اما خدارا شکر خوب سرویس های حریف را مهار کردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

موسوی: بعد از ست دوم هم قسم شدیم که دیگر نبازیم
بازديد : 548

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از پیروزی بر کوبا گفت: بعد از چند امتیاز اول شوکه شدیم اما در آغاز ست سوم هم قسم شدیم که کار را به ست پنجم بکشانیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ محمد موسوی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: اول بازی که جلو افتادیم شاید قدری شوکه شدیم. آرزو  میکردم کاش در چند امتیاز اول بازی جلو نمی افتادیم. فکر نمی کردیم اینقدر با قدرت جلوی حریف ظاهر شویم. اما در ادامه قدری سرد شدیم حریف هم خوب کار کرد و بازی را در دست گرفت. ما هنوز در شوک بودیم که ست دوم را هم باختیم.

وی افزود: خوشحالم که مثل بازی با ایتالیا کار را به ست پنجم کشاندیم اما این بار بازی را در ست پنجم کنترل کردیم و پیروز شدیم. بعد از واگذاری دو ست، دور هم جمع شدیم و هم قسم شدیم که بازی را به ست پنجم بکشانیم. مطمئن بودیم که پیروز میشویم. خدارا شکر که به هدف خود رسیدیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: با کنترل بازیکن حریف به پیروزی رسیدیم
بازديد : 460

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس پیروزی مقابل کوبا گفت: شروع بدی داشتیم اما با کنترل بازیکن تاثیر گذار حریف، کپدا، در ادامه، روند بازی را تغییر دادیم و خوشحالم برای نخستین بار مقابل کوبا پیروز شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال سعید معروف پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: ما می دانیم که کوبا تیم بسیار قدرتمندی است. متاسفانه شروع خیلی بدی در برابر این تیم داشتیم. اما در ادامه کار را جبران کردیم و پیروز شدیم. از ست سوم به بعد بازیکن شماره هشت کوبا را کنترل کردیم. و فکر می کنم که بازی خیلی خوبی انجام دادایم و تیم ما خیلی خوب ظاهر شد و نمایش خیره کننده ای داشت.

وی افزود: این اولین بار است که ما در کوبا بازی می کنیم. خیلی خوب است که برای نخستین بار در کوبا مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا پیروز شدیم. واقعا از این پیروزی خوشحال هستم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ساموئل: کار ترکیبی ایران بهتر از کوبا بود
بازديد : 504

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا پس از شکست مقابل ایران گفت: نتوانستیم در کارهای ترکیبی مثل ایران خوب عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، ساموئل اورلاندو سرمربی تیم ملی والیبال کوبا، پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم شانس پیروزی در این مسابقه را داشتند و  به سختی مبارزه کردند، اما متاسفانه قدری بدشانس بودیم. زیرا در امتیازهای پایانی ست پنجم نتیجه را وگذار کردیم.

وی افزود: قدری در دریافت دچار ضعف بودیم. به ویژه بعد از ست اول و دوم نتوانستیم مثل ایران خوب کار کنیم. کار ترکیبی یکی از عوامل موفقیت تیم ایران در این مسابقه بود در مقابل اما تیم ما در کارهای ترکیبی در حمله بر خلاف ایران عملکرد خوبی نداشت

ساموئل درباره عملکرد تیم ملی ایران نیز گفت: ایران در ست اول و دوم اشتباه های زیادی داشت اما پس از تعویض های ولاسکو آن ها به مراتب بهتر بازی کردند و پیروز شدند. بازی نزدیکی بود که می توانست به سود کوبا تمام شود. تیم ما تیمی جوان است و اینکه دو ست را می بریم و سپس مسابقه را واگذار می کنیم، تنها علتش بی تجربگی است. همان مشکلی بود که گریبان گیر تیم ایران بود که ولاسکو توانست با تیمش این موضوع را حل کند. گرچه ایران هم تیمی جوان دارد ولی با ولاسکو به سرعت در حال پیشرفت است. به هر حال امیدوارم در بازی بعد پیروز شویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 73

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف