پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ليگ برتري هاي دسته يك به مصاف هم مي روند
بازديد : 1519

آپلود سنتر رایگان تصویر با توافق چهار تيم مرحله نهايي ليگ دسته يك موافقت سازمان ليگ فدراسيون واليبال مرحله نهايي اين رقابت ها دوشنبه 22 اسفندماه با انجام دو ديدار براي تعيين تيم هاي اول تا چهارم در تهران برگزار مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، در نخستين بازي اين مرحله واز ساعت 15 تيم هاي كاله جوان و شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي به ميدان مي روند تا پيروز اين ميدان عنوان سوم ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور را از آن خود كند. تيم كاله جوان در مرحله نيمه نهايي شفق اردكان را پيش رو برداشته بودو در برابر بازرگاني جواهري گنبد مغلوب شده بود تا براي مقام سومي به مصاف شهرك هاي صنعتيخراسان شمالي برود. شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي نيز در اين مرحله موفق به شكست شهرداري زاهدان در دو بازي رفت و برگشت شده بود اما در برابر گل گهرسيرجان شكست را پذيرا شد تااميد به عنوان سومي داشته باشد. ديدار دو تيم شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي و كاله جوان را خليل يگانه مجد به عنوان ناظر فدراسيون واليبال نظارت خواهد كرد. همچنين مسعود یزدانپناه و محید پورکاشیان به ترتيب به عنوان داوراول و دوم قضاوت اين ديدار را خانه واليبال تهران بر عهده دارند. اما از ساعت 17 روز دوشنبه دو تيم گل گهر سيرجان و بازرگاني جواهري كه قبلا حضورشان در ليگ برتر واليبال سال آينده قطعي شده است، براي كسب مقام قهرماني ليگ دسته يك به مصاف يكديگر مي روند. تعيين قهرماني ليگ دسته يك نيز بر اساس توافق دو تيم در يك بازي خانه واليبال تهران انجام خواهد شد كه اميدوار حاتمي نظارت بر آن را بر عهده دارد. همچنين علی اصغر حاجی کاظمی و محمد آقایی به ترتيب به عنوان داوراول و دوم قضاوت اين ديدار را بر عهده دارند تا تعيين كننده قهرمان ليگ دسته يك در 90 باشند. تيم هاي گل گهر سيرجان و بازرگاني جواهري گنبد نيز در مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها به ترتيب موفق به شكست شهرك هاي صنعتيخراسان شمالي و كاله جوان شده بودند. لازم به ذكر است اين ديدار يكصدو ششمين بازي ليگ دسته يك در سال جهاد اقتصادي خواهد بود تا پس از پايان آن قهرمان و نايب قهرمان اين دوره از مسابقات شناخته شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اردوي مقدماتي تيم ملي با حضور پديده هاي ليگ برتر و دسته يك
بازديد : 1732

آپلود سنتر رایگان تصویر اردوي مقدماتي تيم ملي واليبال ايران از 17 اسفندماه با دعوت از 15 بازيكن پديده تيم هاي ليگ برتري ودسته يك كه مسابقات آنان به پايان رسيده ، آغاز و تا پايان سال ادامه دارد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، اين اردو در سالن واليبال مجموعه ورزشي واليبال در دو نوبت صبح (10 تا 12:30) و عصر (17 تا 19:30) زير نظر " خوان سيچلو" به عنوان سرمربي برگزار مي شود. بازيكنان دعوت شده صبح ها به انجام كارهاي بدن سازي و تمرين دريافتمي پردازند و عصرها كار با توپ را در دستور كار دارند. خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان نيز بر اين اردو نظارت دارد و " ادواردو" نيز به عنوانمربي بدنساز در كنار ساير مربياني كه در اين اردو حضور دارند، ولاسكو را همراهي مي كنند. در حال حاضر محمد وكيلي، جهانگير سيد عباسي، مسعود آرمات و رضا ابراهيمي به عنوان مربي و احمد مساجدي و رحمان معمري به عنوان مترجم آنان را همراهي مي كنند. اين مرحله از اردوي آمادگي تيم ملي واليبال كشورمان به صورت سه روز تمرين و يك روز استراحت برگزار مي شود كه تا پايان سال نيز ادامه خواهد داشت. مرحله بعدي اردوي مقدماتي تيم ملياز پنجم فروردين ماه سال آينده با اضافه شدن بازيكنان چهار تيم پليآف كه تابه حال به تيم ملي دعوت نشده اند تشكيل مي شود. اسامي 15 بازيكن حاضر در اردوي فعلي تيم ملي واليبال به قرار زير است:
پاسور: محمد طاهر وادي و ميثم فريدي
اسپكر: سهيل احمدي، پويا حبيبي و امين علوي
دريافت كننده: فرهاد قائمي، عليرضا مباشري، سعيد شيرود و امير حسين پويا
سرعتي: عليرضا جديدي، مسعود غلامي، علي صنوبري و امير باقرپور
ليبرو: ياشار شاهيني و ناصر رحيمي
لازم به ذكر است اردوي تيم ملي واليبال كشورمان بعد از تعطيلات نوروز 91 با شركت كليه نفرات تشكيل مي شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دانشگاه آزاد - قزاقستان الف/عكس ساحلي
بازديد : 1355

دانشگاه آزاد نايب قهرمان آسيا و اقيانوسيه شد
بازديد : 1484

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال قزاقستان الف با پیروزی بر دانشگاه آزاد اسلامی عنوان قهرمانیچهارمین دوره مسابقات والیبال آسیا و اقیانوسیه جام دانشگاه آزاد را از آن خودکرد و نماینده ایران نیز نایب قهرمانشد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های دانشگاه آزاد و قزاقستان الف که هر کدام با چهار پیروزی در دو روز گذشته و کسب هشت امتیاز به دیدار های امروز پنج شنبه رسیده بودند، در نخستین بازیامروز به مصاف هم رفتند. تیم والیبال ساحلی قزاقستان الف در این دیدار به رغم تلاش تیم دانشگاهآزاد دو بر یک بر این تیم غلبه کرد تا بار دیگر بر سکوی قهرمانی این رقابت ها تکیه کند. تیمقزاقستان سال گذشته نیز در سومین دوره این مسابقات قهرمان شده بود. الکساندر ویا چینکو و الکسی سی دورینک بازیکنان قزاقستان الف در ست نخست پرویز فرخی و آقا محمد سلاق را 21 بر 12 شکست دادند اما در ست دوم 21 بر 13 مغلوب دانشگاه آزاد شدند. در ست سوم دانشگاه آزاد تلاش بسیار زیادی برای پیروز کرد اما این ست را نیز با امتیاز 15 بر12 به حریف واگذار کرد تا علاوه بر عنوانقهرمانی چهار هزار و 500 دلار را نیز به این تیم به عنوان پاداش قهرمانیهدیه کند. تیم دانشگاه ازاد نیز با پذیرش این شکست و کسب 9 امتیاز در مجموع این رقابت ها نایب قهرمان شد و جایزهسه هزار و 500 دلاری را به دست آورد. حساسیت این دیدار به اندازه ای بود که مسئول کمیته داوران را به بالای جایگاه قضاوت برد و نادر انصاری به عنوان داور اول بازی را قضاوت کرد که افشین خدایاری نیز وی را به عنوان داور دوم همراهی کرد. آق محمد سلاق در پایان این دیدار گفت: در سال جاری و قبل از این بازی دو تیم دانشگاه ازاد و قزاقستان الف شش بار با هم در تورنمنت های آسیایی روبر شدند که پنج پیروزی برای ایران و یک شکست راه آورد این بازی ها بود. وی تاکید کرد: متاسفانه بازی های خانگی استرس زیادی برای بازیکنان دارد و بیماری فرخی نیز کار را سخت کرده بود و به رغم تلاش ، تیم ما نتیجه را واگذار کرد. الکساندر ویا چینکو نیز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال به بازی سخت امروز در برابر دانشگاه آزاد اشاره کرد وگفت: پیروزی در ایندیدار به راحتی به دست نیامد و سخت ترین بازی این دوره از رقابت ها بود. وی با تمجید از میزبانی ایران در ایندوره از رقابت های والیبال ساحلی گفت: همه چیز خیلی خوب برگزار شد و کسب مقام قهرمانی نیز لذت حضور در ایران را دو چندان کرد. بی قراری "حمید موحدی" سرپرست برگزاری مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه و سرمربی تیم دانشگاه آزاد نیز از حاشیه های جذاب این دیدار بود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

سلاق:بيماري فرخي نگرانم كرده
بازديد : 1221

آپلود سنتر رایگان تصویر بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد گفت: بیماری پرویز فرخی کمی نگرانم کرده زیرا هدف ما قهرمانی در این رقابت ها است. "اقا محمد سلاق" روز چهارشنبه پس ازشکت تیم قزاقستان ب در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: فرخی دو روز است که به علت سرماخوردگی از توانایی کامل برای رقابت برخورد دار نیست. وی با بیان اینکه امروز هم در مصافبا قزاقستان ب از جان و دل تلاش کرد اما به سختی این تیم را شکست دادیم، افزود: مهمترین بازی ما فردا در برابر قزاقستان الف استکه حریف اصلی تیم دانشگاه آزاد برای کسب مقام قهرمانی است. ملی پوش والیبال ساحلی ایران در ادامه با بیان اینکه والیبال ساحلی ایران اقبال بسیار زیادی برای حضور در المپیک دارد، افزود: متاسفانه آنگونه که برای حضور رشته های دیگر در المپیک به تیم ها توجه می شود به والیبال ساحلی توجه نمی کنند در صورتی که حضور در المپیک در هر رشته ای برای ایران افتخار آفرین است. وی در بیان نیازهای حضور در المپیک گفت: برگزاری اردوی های آمادگی و تورنمنت های آسیایی و بین المللی برای آماده شدن تیم های والیبال ساحلی ایران کفایت نمی کند. باید حتما در مسابقات جهانی این رشته ورزشی نیز شرکت کنیم تا هم کسب تجربه باشد و هم امتیازهای تیم های ایرانی در رنگینگ جهانی افزایش یابد زیرا 16 تیم برتر رنگینک بدون بازی های مقدماتی در المپیک شرکت می کنند. سلاق در پایان با یادآوری اینکه هنوزاقبال مناسبی در آسیا برای صعود به المپیک داریم، گفت: اگر ورزش ایران خواهان حضور نمایندگان والیبال ساحلی در المپیک باشد، این آرزو دست یافتنی است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

سايپا فيناليست شد، پيكان و كاله در بازي سوم
بازديد : 1301

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال سایپا با شکست شهرداری ارومیه جواز حضور خود در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال را در اروميه از شهرداری ارومیه گرفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد. تیم والیبال سایپا که در دیدار رفت این مرحله در کرج شهرداری ارومیه سه بر دو شکست داده بود؛ در بازی برگشت با اقتدار در خانه حریف سه بر صفر این تیم را شکست داد تا برای ششمین بار راهی دیدار نهایی لیگ برتر والیبال شود. سایپا با کسب این پیروزی برای ششمین بار به دیدار نهایی راه یافت اما در پنج بار گذشته در دیدارنهایی ناموفق بوده و نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شده است. از دیگر نکات این بازی پیروزی بازیکنان تیم والیبال سایپا در برابر دیدگان " آندره زورزی" خبرنگار فدراسیون جهانی والیبال است تا این تیم ثابت کند که هفته ها صدرنشینی در این رقابت ها اتفاقی نبوده و تیم از هماهنگی کامل برخوردار است. در دیگر دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال دو تیم کاله مازندارن و پیکان در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم کاله موفق به شکست سه بر یک پیکان در دو ساعت تلاش شد. شکست پیکان نیز در حالی رخ داد که علاوه بر یک هزار 1500 تماشاگر، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان نیز در سالن خانه واليبال تهران برای انتخاب بهترین های این دو تیم حضور داشت. بدین ترتیب حریف سایپا در دیدار نهایی در بازی سوم این دو كاله و پيكان در آمل که یکشنبه 21 اسفندماهبرگزار خواهد شد، مشخص مي شود تا دیگر فینالیست بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال ليگ برتر باشگاه های ایران نام گيرد. اگر کاله در بازی سوم در خانه موفقبه صعود به دیدار نهایی شود یک ركورد براي اين تيم خواهد بود، چرا كه کاله تنها دو مقام سومی در پرونده 12 سال گذشته خود دارد و تا کنون در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال نیز حضور نداشته است. نتايج اين مسابقات به قرار زير است:
شهرداري اروميه - سايپا البرز
0 - 3
16 - 25
18 - 25
22 - 25
پيكان - كاله مازندران
1 - 3
21 - 25
25 - 21
25 - 13
25 - 20
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دانشگاه آزاد - كرمان موتور/عكس ساحلي
بازديد : 1466

ادامه مطلب

بازرگاني جواهري گنبد هم ليگ برتري شد
بازديد : 1443

آپلود سنتر رایگان تصویر ديگر فيناليست ليگ دسته يك واليبال مردان باشگاههاي ايران در سال 90 مشخص شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال شب گذشته (سه شنبه 16 اسفند ماه) تنها بازي باقيمانده از مرحله نيمه نهايي رقابت هاي واليبال ليگ دسته يك مردان باشگاههاي كشور در آمل برگزار شد كه بازرگاني جواهري گنبد سه بر يك كاله جوان را از پيشرو برداشت. در اين ديدار كه حدود دو ساعت به طول انجاميد گنبدي ها ست هاي اول،دوم و چهارم را 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 23 از آن خود كردند و كاله جوان تنها توانست ست سوم اين ديدار را 25 بر 23 مال خود كند. با اين حساب جواهري گنبد با راه يافتن به فينال ليگ دسته يك به ليگ برتر سال 91 نيز صعود كرد تا گنبد در سال آينده با دو نماينده در ليگ برتر حاضر شود. لازم به ذكر است ديگر تيم فيناليست اين رقابت ها گل گهر سيرجان مي باشد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دانشگاه آزاد همچنان در صدر ماند
بازديد : 1213

آپلود سنتر رایگان تصویر دیدارهای عصر روز دوم چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه "جام دانشگاه آزاد" با تداوم صدرنشینی نماینده نخست ایران(دانشگاه آزاد) پیگیری شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در سه دیدار عصر امروز چهارشنبه تیم های قزاقستان الف، دانشگاه آزاد و کرمان موتور بر حریفان خود غلبه کردند. در مهمترین بازی امروز عصر تیم والیبال دانشگاه آزاد به رغم بیماری پرویز فرخی بازیکن پرتلاش این تیم در دو ست متوالی و با امتیازات 25 بر 23 و 21 بر 16 قزاقستان ب را از پیش رو برداشت تا با هشت امتیاز همچنان در صدر باقی بماند و نایب قهرمانی خود را مسجل کند. تیمقزاقستان ب نیز بدون تغییر جایگاهش در رتبه پنجم با چهار امتیازماند. گفتنی است در اواخر ست نخست این بازی بازیکن شماره 2 قزاق بهدلیل افت فشار دچار مشکل جسمی شد که پزشک فدراسیون والیبال ایران وی را درمان و به بازی برگرداند. در دیگر بازی عصر امروز این دوره از مسابقات دو تیم کرمان موتور و اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند کهنماینده کشورمان دو بر یک حریف رااز پیش رو برداشت تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد. کرمان موتور در ست نخست 21 بر 15 نتیجه را واگذار کرد اما در ست های دوم و سوم با تلاش فراوان با امتیازهای 25 بر 23 و 15 بر 12 اندونزی را شکست داد تا این تیم همچنان در قعرجدول این رقابت ها باقی بماند. در این بازی دو تشویق هیجان برانگیز تیم کرمان موتور توسط 60 تماشاگر حاضردیدنی بود که رخدادینیکو در این دوره از مسابقات بود. اما از سوی دیگر دریافت کارت زرد توسط بازیکن اندونزی به دلیل اعتراض به رای داور عملی غير حرفه ای بود. سومین دیدار امروز را نیز تیم های قزاقستان الف و میکا کیش برگزار کردند که نماینده کیش در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 10 و 21 بر 18 مغلوب شد. قزاقستان الف با کسب چهارمین پیروزی خود 8 امتیازه شد و بعد از دانشگاه آزاد در رتبه دوم جدول باقی ماند. میکا کیش نیز با کسب یک امتیاز این دیدار 6 امتیازه شد و در مکان سوم جا خوش کرد. صبح فردا پنج شنبه چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه جام دانشگاه آزاد با برگزاری سه بازی به پایان خواهد رسید که برنامه آن به قرار زیر است:
قزاقستان الف با دانشگاه آزاد
قزاقستان ب با اندونزی
کرمان موتور با میکا کیش
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

پلي آفي ها تست دوپينگ ميدهند
بازديد : 1161

آپلود سنتر رایگان تصویر پلي آفي ها تست دوپينگ مي دهند کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون پزشکی ورزشی در نظر دارد از برخیبازیکنان تیم های مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تست دوپینگ بگیرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام سازمان ليگ نمونه گیری از بازیکنان همزمان با برگزاری دیدارهای برگشت پلي آف ليگ برتر در دو شهر ارومیه و تهران انجام خواهد شد. کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان از هر تیم دو بازیکن ودر مجموع از هشت بازیکن لیگ برتر تست دوپینگ خواهد گرفت. كه نفراتانتخابی هر تیم (دو نفر) بر اساس قرعه کشی یک نفر و انتخاب این کمیته (نفردوم) خواهد بود. بازی های برگشت مرحله پلی اف نیمه نهایی امروز چهارشنبه 17 اسفند در دو شهر ارومیه و تهران برگزار خواهد شد که در تهران پیکان میزبان کاله مازندان خواهد بود ودر ارومیه سایپا مهمان شهرداری این شهراست. تیم های پیکان و سایپا در بازی رفت پیروز شدند و در صورت شکست حریفان در بازی های فردا راهی دیدار نهایی این رقابت ها خواهند شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 73

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف