پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

اهداي جوايز به سه تيم برتر/عكس
بازديد : 1447

نوري آزمون درگذشت
بازديد : 1704

آپلود سنتر رایگان تصویر با كمال تاسف و تاثر به اطلاع مي رساند صبح امروز سه شنبه 23 اسفند،نوري آزمون مربي بين المللي واليبال كشور به علت سكته قلبي در گذشت. فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايراندر گذشت اين مربي زحمتكش واليبال كشور را به خانواده وي و جامعه بزرگ واليبال تسليت عرض مي نمايد و از درگاه ايزد منان براي آن مرحوم غفران الهي و براي بازماندگان وي صبر و شكيبايي مسئلت دارد.
مديريت وبلاگ:ما هم به نوبه ي خود به خانواده ي اين عزيز و نيز به همه ي مردم تركمن صحرا تسليت عرض مينماييم،روحش شاد ويادش گرامي.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

بازرگاني جواهري گنبد - گل گهر سيرجان/عكس
بازديد : 1072

سايپا و كاله در يك قدمي قهرماني
بازديد : 1494

آپلود سنتر رایگان تصویر ديدارهاي رفت مرحله نهايي ليگ برترواليبال فردا چهارشنبه 24 اسفندماه در حالي با برگزاري دو ديدار در تهران و كرج پيگيري مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، در آغاز ليگ برتر واليبال امسال كمتر كسي پيش بيني مي كرد كه تيم هاي پيكان و شهرداري اروميه به رده بندي برسند و دو تيم كاله و سايپا حريف يكديگر در ديدار نهايي ليگ برتر واليبال باشند. شايد يكي از موضوعات مهم ليگ برتر امسال درسال جهاد اقتصادي خودنمايي كرد، اين بود كه براي قهرمان شدن تنها نياز به سرمايه نيست، بلكه انگيزه، هماهنگي تيمي، كادر فني مجرب و پرهيز از حاشيه سازي از ديگر عوامل مهم موفقيت در ميادين ورزشي است. به همين دليل نيز نمي توان از هم اكنون پيروز نهايي دو بازي مرحله رفت ديدار هاي نهايي ليگ برتر واليبال را پيش بيني كرد . تيم واليبال پيكان كه عنوان سوم جهان را نيز در اختيار دارد و در ليگ امسال نسبت به بضاعت خود عملكرد خوبيداشت، فردا چهارشنبه براي كسبعنوان سومي ليگ برتر ايران به مصاف شهرداري اروميه در تهران ميرود. از سوي ديگر شهرداري اروميه در ايندوره از رقابت ها انگيزه فراواني براي اثبات توانايي هاي خود دارد. به دور از انتظار نيست كه اين تيم در تهران موفق به شكست حريف قدر خود كه 11 دوره قهرماني در پرونده كاري دارد، شود. اما در مهمترين ديدار فردا چهارشنبه 24 اسفند در سالن انقلاب شهر كرج تيم واليبال سايپا كه پنج دوره نايب قهرماني ليگ برتر را در پرونده كاري خود دارد، براي كسب نخستين عنوان قهرماني به ميدان مي رود تا در برابر كاله مازندران در خانهپيروز ميدان باشد. سايپا كه صدرنشين دور رفت و برگشت ليگ برتر در دور مقدماتي بود براي تكميل موفقيت هاي خود در ليگ برتر 90 انگيزه زيادي براي شكست كاله در كرج دارد. اما كاله مازندران هم كه در ميادين سخت موفق به شكست حريفاني همچون پيكان شده است، تيم دستو پا بسته اي نيست. به خصوص كه اين تيم براي نخستين بار راهيديدار نهايي ليگ برتر واليبال مي شود. حساسيت ليگ برتر واليبال در واپسينروز هاي سال 1390 به اوج خود رسيدهتا معرفي چهره هاي برتر واليبال باشگاههاي برتر ايران ادامه دارد. زمان و مكان برگزاري مسابقات رفت مرحله نهايي ليگ برتر واليبال به قرار زير است: چهارشنبه 24 اسفند ديدار رده بندي تهران – خانه واليبال – ساعت 15 پيكان تهران – شهرداري اروميه ديدار نهايي (اين بازي به طور مستقيم از شبكه سوم سيما پخش ميشود) كرج – سالن انقلاب – ساعت 15:30 سايپا البرز – كاله مازندران
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

نشست سه جانبه در فدراسيون واليبال
بازديد : 1722

آپلود سنتر رایگان تصویر ظهر امروز سه شنبه 24 اسفند رييس و دبيرفدراسيون واليبال و رييس و دبير انجمن ورزشي نويسان ايران با آندره زورزي خبرنگار و تحليلگر فدراسيونجهاني واليبال نشست سه جانبه اي دردفتر رياست فدراسيون داشتند. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، در اين نشست مسايل مختلفي از جمله واليبال ايران، برگزاري رقابت هاي قهرماني آسيا، ليگ برتر واليبال و نحوه همكاري انجمن ورزشي نويسان ايران با فدراسيون جهاني واليبال بحث و گفتگو شد. پس از معارفه، رييس فدراسيون واليبال به توانايي هاي اين رشته ورزشي ايران در كسب مقام هاي قاره اي و جهاني اشاره كرد و گفت: واليبالايران به تمامي اهداف پيش بينيشده خود رسيده است و دو هدف حضور در المپيك و ليگ جهاني مانده است كهانشاالله در سال آينده محقق خواهد شد. آندره زورزي خبرنگار و تحليل گر فدراسيون جهاني واليبال نيز ضمن ابراز خرسندي از سفر به ايران تاكيدكرد : ايران را بايد از نزديك ديد. عليرغم تبليغاتي در خارج ايران وجود دارد از اين سفرم بسيار خوشحال هستم. واليبال ايران در سال هاي اخير ارتقاي سطح خوبي داشته است. وي تاكيد كرد بازيكنان در ليگ برتر ايران انگيزه زيادي براي بازيدارند كه بايد به آن توجه شود. همين موضوع ليگ ايران پويا و جذابمي كند. در اين نشست سيدعبدالحميد احمدي، رييس انجمن نويسندگان، خبرنگاران وعكاسان ورزشي به همراه منوچهر زندي دبير اين انجمن حضور داشتند و آنان از حضور خبرنگاران خارجي در ميادين ورزشي ايران استقبال كردند و آن را گامي براي معرفي ورزش حقيقي ايران دانستند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

بازرگاني جواهري گنبد قهرمان ليگ دسته يك شد
بازديد : 1409

آپلود سنتر رایگان تصویر تهران - تیم والیبال جواهری گنبدكاووس با شكست گل گهر سیرجان به مقام قهرمانی لیگ دسته یك والیبال باشگاه های ایران دست یافت. به گزارش ایرنا، دیدار نهایی این مسابقه ها، ساعت 17 امروز (دوشنبه) درخانه والیبال تهران برگزار شد و در نهایت تیم جواهری گنبدكاووس با نتیجه 3 بر یك از سد گل گهر سیرجان گذشت و عنوان قهرمان را از آن خود كرد. در این مسابقه، بازرگانی در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج (25بر 21، 29 بر 27 و 25 بر 17) به پیروزی رسید و گل گهر فقط در ست دوم با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شكست داد. پیش از این بازی، دو تیم كاله جوان و شهرك های صنعتی خراسان شمالی در مسابقه رده بندی به مصاف هم رفتند كه كاله با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و عنوان سوم را از آن خودكرد. در این بازی، كاله در سه ست پیاپی و با نتایج (26 بر 24، 25 بر16و 25 بر 15) به برتری دست یافت. پیش از این، دو تیم گل گهر سیرجان و بازرگانی جواهری گنبدكاووس با صعود به دیدار نهایی لیگ دسته یك، حضور خود در لیگ برتر فصل آینده را قطعی كرده بودند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

پيكان - كاله/عكس
بازديد : 1236

نگاهي به اردوي چهاردهم نوجوانان واليبال ايران
بازديد : 1430

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم واليبال نوجوانان كشورمان براي حضور قدرتمند در مسابقات قهرماني آسيا از 14 اسفند به چهاردهمين اردويخود دو مرحله اي خود رفت كه تا پنج شنبه 25 اسفندماه ادامه دارد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، اين مرحله از اردوي آمادگي تيم واليبال نوجوانان چهاردهم اسفندماه از تهران آغاز شد و بازيكنان دعوت شده به مدت سه روز تمرينات خود را زير نظر كادر فني انجام دادند. سپس اين تيم براي ادامه اردوي خودعازم بندرعباس شد تا مرحله دوم اين اردو را به مدت 9 روز در اين شهر برگزار كند. هيات واليبال استان هرمزگان كليه امكانات را براي اردوي نوجوانان در اختيار آنان گذاشته است كه از جمله سالن بدنسازي، پنج سالن براي تمرينات، دو دستگاه خودرو براي تردد و خوابگاه شركت سهامي برق هرمزگان كه داراي اطاق هاي دو نفره است. بازيكنان هر روز دو مرحله صبح و عصر تمرين مي كنند كه تمرين صبح به مدت سه و نيم ساعت و به كارهاي بدنسازي، كار با وزنه و توپ است. عصر ها نيز به مدت سه و نيم ساعتتمرينات تكنيكي شامل دريافت، اسپك، سرويس، حمله و دفاع از جمله تمرينات تيم واليبال نوجوانان كشورمان است. بازيكنان تيم واليبال نوجوانان فردا سه شنبه استراحت دارند و عازم جزيره قشم هستند تا مجددا از روز چهارشنبه تمرينات خود را پيگيري كنند. اسامي بازيكنان اين اردو نيز به قرارزير است: پاسورها: عباس جعفري؛ معين معيني فر، اليار محرم زاده و حميد حمودي ليبروها: حامد اميني، حسين درويش طاهري و حسين دليري سرعتي ها: مهدي اورنگي، رحمان تقي زاده، عيسي بك زاده، عبداله آلق، مهدي حسيني ايمني، محمد علي پيران و سهندالله ورديان قدرتي دريافت كننده: محمد جواد معنوينژاد، محمد امين حيدري، حسين سهرابي، عليرضا صفايي، شاهين شهروز و محمد رضا حيدري پشت خط زن (قطر پاسور): جواد حلمتي، مهران نوري و سعيد تقوي مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان آسيا آبان ماه سال آينده با حضور 13 تيم به ميرباني جمهوري اسلامي ايران در شهر اصفهان برگزار مي شود. تيم واليبال نوجوانان ايران خود را براي حضور قدرتمند در اين رقابت ها حاضر مي كند. سه تيم نخست اين رقابت ها سهميه حضور در مسابقات جهاني نوجوانان را به دست مي آورند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ركورد شكني كاله در خانه
بازديد : 1389

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال کاله مازندران با شکست پیکان قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال برای نخستین بار در تاريخ واليبال كشور راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد تا در بازي پاياني حریف سایپا البرز در این بازی شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های کاله مازندران و پیکان تهران كه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلي آف لیگ برتر والیبال به تساوی یک بریک رسیده بودند، ديروز یکشنبه 21اسفند در آمل در سومین نبرد پياپي خود به مصاف یکدیگر رفتند. تیم والیبال کاله مازندران در این دیدار به رغم واگذاری نتیجه بازي در ست نخست با امتیاز 25 بر 22، در ستهای دوم تا چهارم به ترتیب با امتیاز های 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 23 از سد پیکان پرافتخارترین تیم والیبال قاره آسیا و ايران گذشت. این پیروزی در حالی برای نماینده مازندران به دست آمد که تا کنون تنها دو مقام سومی در سال های 1388 و 1389 در لیگ برتر والیبال به دست آورده است و برای نخستین بار راهی دیدار نهایی می شود. اما از سوی دیگر تیم والیبال پیکان نیز که علاوه بر 11 قهرمانی در لیگ برتر والیبال عنوان سومی جهان را نیز یدک می کشد، باید برای کسب مقام سومی به مصاف شهرداری ارومیه رود. شکست پیکان و صعود تیم کاله مازندران به دیدارنهایی، شايد بتواندومین شگفتی لیگ برتر والیبال امسال دانست. چرا كه نخستین شگفتی ليگ حضور تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم برتر این مسابقات بود كه سايپاي البرز با توانست اين تيم را در حتي در سالن غدير شهر اروميه شكست دهد و با اقتدار پا به فينال ليگ برتر واليبالمردان در سال 90 گذارد. گفتنی است، جدال تماشایی دو تیم کاله و پیکان علاوه بر تماشاگران خونگرم آملی سه تماشاگر ویژه داشت که "محمدرضا داورزنی" رییس فدراسیون والیبال، "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان و"آندره زورزی " خبرنگار و تحلیل گر فدراسیون جهانی والیبال FIVB از نزديك نظاره گر اين مسابقه بودند. قطع برق سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل نیز یکی از حاشیه های این بازی بود. بدین ترتیب تیم های سایپا و کاله مازندران چهارشنبه 25 اسفندماه برای مقام قهرمانی در کرج و تیم های پیکان و شهرداری ارومیه نیز برای کسب مقام سومی در تهران به مصاف هم خواهند رفت.
كاله مازندران-پيكان
3 - 1
22 - 25
25 - 23
25 - 19
25 - 23
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اردوي انتخابي تيم ملي/عكس
بازديد : 1301

ليست صفحات

تعداد صفحات : 73

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف